In het klantensysteem van Goedkopewebhoster kunt u uw hostingpakketten, domeinnamen en persoonlijke gegevens beheren. U kunt inloggen in het klantensysteem met de gegevens die u heeft ontvangen in de email: "Welkom"

In dit hoofdstuk bespreken we enkele basis functies van het klantensysteem.

Dit hoofdstuk heeft de volgende onderwerpen:
- Inloggen in het klantensysteem
- Wachtwoord vergeten
- Wachtwoord wijzigen
- Uw webhosting pakketten beheren
- Uw domeinnamen beheren
- Uw facturen bekijken
- Support tickets
- Mijn emails

 

Inloggen in het klantensysteem

U kunt via onze website goedkopewebhoster.nl klikken op de link: "Login". Of u gaat rechtstreeks naar het klantensysteem via goedkopewebhoster.nl/clients

In dit venster kunt u aan de linkerzijde uw emailadres en wachtwoord invullen en klikken op: "Inloggen".

 

Hierna wordt u automatisch ingelogt in ons klantensysteem.

 

Wachtwoord vergeten

Als u uw wachtwoord niet meer weet kunt u een willekeurig wachtwoord invoeren tijdens het inloggen.
U komt dan terug in het inlogscherm, waar u op de link: "Klik hier om het wachtwoord aan te vragen", kunt klikken.

Zodra u op deze link klikt moet u uw emailadres nogmaals invoeren, daarna zal er een bevestigings-email naar het bij ons geregistreerde emailadres worden verstuurd. De link in deze email moet u binnen 2 uur bevestigen door erop te klikken. Er zal een nieuw wachtwoord naar uw emailadres verstuurt worden. Dit wachtwoord kunt u daarna wijzigen in ons klantensysteem naar een voor u makkelijker wachtwoord.

 

Wachtwoord wijzigen

Zodra u bent ingelogt in het klantensysteem klikt u op: "Update uw gegevens".
Hier kunt u uw persoonlijke gegevens wijzigen. Bovenin het scherm klikt u op "Wijzig wachtwoord".
Nadat uw wachtwoord is gewijzigd klikt u op: "Wijzigingen opslaan".

 

Uw webhosting pakketten beheren

Vanuit het klantensysteem hoofdscherm kunt u alle webhosting pakketten beheren. Klik hiervoor bovenin de menubalk op: "Webhosting". Hier heeft u het overzicht van al uw webhosting pakketten.

 

 

Hier kunt u op het icoon "Bekijk details" achter een willekeurig webhosting pakket klikken om meer informatie over dat betreffende webhosting pakket te krijgen.

 

 

In het scherm ziet u wanneer het webhosting pakket verloopt en wat de jaarlijkse kosten zijn.

Vanaf dit scherm kunt u inloggen op uw Cpanel en inloggen op uw Webmail door op de oveereenkomende knop te drukken.

Ook kunt u het Cpanel wachtwoord wijzigen (in de tab Wijzig Wachtwoord) door een nieuw wachtwoord op te geven en vervolgens op "Update" te klikken.

Onder de tab "Beheer Acties" bevindt zich de knop "Vraag opheffing aan". Hierop kunt u klikken wanneer u uw webhosting pakket bij ons wenst te beëindigen. Hierna wordt u gevraagd per wanneer u het pakket wenst te beëindigen. Er zijn 2 opties mogelijk: Per direct of Per einde van de termijn. Daarna klikt u op "Vraag opheffing aan".

 

Uw domeinnamen beheren

Vanuit het klantensysteem hoofdscherm kunt u alle domeinnamen beheren. Klik hiervoor bovenin de menubalk op: "Domeinen". Hier heeft u het overzicht van al uw domeinnamen.

 

 

Hier kunt u op het icoon "Bekijk details" achter een willekeurige domeinnaam klikken om meer informatie over die betreffende domeinnaam te krijgen.

 

 

Bovenin het scherm ziet u wanneer de domeinnaam verloopt en wat de jaarlijkse kosten zijn.

U kunt automatische verlenging deactiveren. U ontvangt dan geen factuur meer voor het komende registratie jaar. 45 dagen voor het verlopen van de domeinnaam ontvangt u nog wel een herinnering van ons.

 

Uw facturen bekijken

Direct na het inloggen ziet u in het hoofdscherm of u nog onbetaalde facturen heeft. In het hoofdscherm ziet u het openstaande totaal bedrag en kunt u de factuur bekijken. Ook is er de mogelijkheid om de factuur direct te betalen via Ideal, creditcard, bitcoin, bancontact/mistercash of Paypal.

U kunt reeds betaalde facturen bekijken door in de menubalk "Mijn facturen" te selecteren. Hier staan alle facturen die u in het verleden van Goedkopewebhoster heeft ontvangen.

 

Support tickets

In het hoofdscherm kunt u zien of u nog openstaande support tickets heeft of deze inmiddels beantwoord zijn. U heeft ook de mogelijkheid om vanaf hier direct een support ticket aan te maken door op de link: "Ticket aanmaken" te klikken.

Via "Mijn support tickets" kunt u alle tickets nogmaals nakijken die u in het verleden heeft aangemaakt.

 

Mijn Emails

Alle emails die u vanuit het Goedkopewebhoster systeem heeft ontvangen worden bewaard in het klantensysteem. U kunt de emails op ieder gewenst moment nogmaals bekijken. Hier staat ook de "Nieuwe account informatie" email tussen. Dit is handig voor het geval u uw account informatie kwijt bent geraakt.

Was dit antwoord nuttig? 0 gebruikers vonden dit artikel nuttig (9 Stemmen)