Zodra u een bestelling heeft geplaatst of een support ticket hebt geopend ontvangt u direct een e-mail van ons. Mocht u geen e-mail ontvangen hebben, dan dientĀ u uw Spamfilter instellingen te controleren. Waarschijnlijk wordt de e-mail geblokkeerd. In dat gevalĀ kunt u het beste Goedkopewebhoster (no-reply@goedkopewebhoster.nl) toevoegen aan uw lijst van veilige e-mail adressen.
Most Popular Articles
Opzeggen bij oude provider
Wij regelen al het papierwerk omtrent de verhuizing van uw domeinnaam naar Goedkopewebhoster. Wel...
Opzeggen bij Goedkopewebhoster
Vanuit het klantensysteem > Webhosting > bekijk details, kunt u de details van uw...
Hoe maak ik een schermafdruk?
Om een schermafdruk te maken van instellingen op uw computer kunt u de volgende stappen nemen:1....
Betaalmethoden
U kunt uw facturen op de volgende manieren betalen: - Bankoverschrijving- Ideal- Creditcard-...
Ik kan niet meer inloggen
Als u niet meer kunt inloggen in het klantensysteem:Het emailadres dat u bij ons gebruikt als...